2010. szeptember 8., szerda

Változtatások, és promóciós videó

Sziasztok,

Talán észrevettétek, hogy a szereplők képeit némileg módosítottam. Stefannál sajnos abba kellett hagynom, mert már így is hulla fáradt vagyok, és még vár rám húsz oldal történelem... de holnap folytatom :).

Még valami: A második évad promovideója már augusztusban kijött, de ma jutott újra eszembe, hogy betegyem ide is. Amellett, hogy a kedvenc sorozatunk várva várt évadát reklámozza, még két dolog miatt érdekes... nem tudom, észrevettétek-e, hogy a zene, ami szól a videó alatt, az a blog névadója, a Make me wanna die c. szám. Amikor meghallottam, először elsápadtam, aztán pattogtam örömömben, hogy akkor a rendezők szerint is tökéletesen illik ez a zene a The vampire diaries-hoz. A másik, amikor Katherine azt mondja Damonnak, hogy: Kiss me or kill me? Ha még emlékeztek, ez volt annak a fejezetnek a címe, ahol Eleanor először kerül testközeli kapcsolatba Damonnal... :)

A videó (magyar felirattal az angolul kevésbé tudók számára):



És még valami, érdekesség képpen: The vampire diaries bakiparádé, 1. évad



Nem tudom, mennyire vicces, mikor Ian egy kedves gesztussal illeti Malese-t (Anna)... elgondolkoztató. De ettől függetlenül Ian ugyanolyan jó pasi marad, mint amilyen eddig volt. :D

Számításaim szerint hétvégén jön az új rész :).

Köszönöm a kommenteket!

Kata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)