2010. szeptember 15., szerda

Hamarosan...

Sziasztok,

Timinek, Vezzie-nek, és Vic-nek már említettem, hogy ma este ELVILEG (:D) felrakok egy részt. El is kezdtem írni, már az ötödik oldalnál tartok, de még nem vagyok kész vele, szóval valószínűleg pénteken teszem fel. Annyit elárulok, hogy ez amolyan kulisszatitkos rész Elena szemszögéből, hogy tudjátok ti is, mi történik addig Elenáékkal, amíg Damon az erdőben van Eleanorral... és hogy Katherine hogyan is bukkan fel végül. De szombaton valószínűleg felrakom a következő részt is, amiben már újra Eleanor az elbeszélő, szóval a történet is pereg tovább. :) Izgalmas lesz, ezt garantálom. :)

Köszönöm csajok a fantasztikus chatelést, máskor is csinálhatnánk ilyet! :)

Jó éjt, xoxo

Kata

PS.: új blogok kerültek fel a kedvenceim közé, csak ajánlani tudom őket :) - Hurricane, A megtestesült álomvilág

2 megjegyzés:

  1. Jól kics....tek velem :) Jövök ide nagy izgalommal, hogy ma olvasok és ....péntek.........:) Na jó megbocsájtok, de várom nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. Vic volnék ha beengedne a blogger.
    Na tehát.. kár hogy csak pénteken lesz fent, de nagynehezen csak kivárjuk.
    Ami a chatet illeti, rajtam nem múlik ;)

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)