2010. szeptember 29., szerda

14. fejezet II. rész előzetes ;)

Sziasztok,

A chatbe már írtam, de aki azt nem olvasná, annak a kedvéért kiírom ide is :) :
Mivel beteg vagyok, a hét első felében ágynyugalomra ítéltek... na már most ez úgy néz ki, mint egy három napos nyári szünet, éjjel háromkor fekszem, délután kettőkor kelek :), így hát bőven van időm írni. Már végignéztem két filmet, és négyből kiválogattam az Ianos jeleneteket, úgyhogy bőven volt ihletem a most íródó részhez. Úgy döntöttem, nem húzom tovább az idegeiteket, és hozok némi előzetest a következő részből. De aki nem akarja előre tudni, hogy Eleanor hogyan reagál Damon közelségére, az ne olvassa el, csak az, aki már nem bír magával :).

"Nem érdekelt, hogy ki ő, hogy mit akar tőlem, és hogy az életem talán csak perceken múlik… teljesen betöltötte az agyamat a vágy vörös köde, erősebben, mint eddig valaha, akárkivel. Irracionális volt, de üdítő, ahogy az ereimen átszáguldott az adrenalin. Teljesen kizártam a józanságot, és megfontolás nélkül az ajkaira nyomtam a sajátomat."

Holnap valószínűleg felteszem a részt, de még be kell fejeznem, és át kell olvastatnom valakivel... majd meglátjátok, miért ;).

Jó éjszakát,

Kata

PS.: mivel tegnap és ma minden időmet Ian filmjeinek szenteltem, egy dolgot már biztosan le tudok vonni belőlük: Iannak borzalmas filmjei vannak. :D Na nem az ő színészi képességeivel van baj, de a szereposztásai borzasztóak (kivéve a The tournamentet [magyar címén: Bérgyilkosok viadala], de abban egy olyan karaktert alakít, hogy aki nem akar teljesen sokkolódni tőle, az inkább ne nézze meg...:D). Összefoglalom egy kis listába, miket láttam tőle eddig, és a véleményemet róluk:
Rules of attraction (A vonzás szabályai): életemben nem láttam ennél rosszabb filmet. A rendezők talán művészfilmet akartak csinálni, de hogy abból is az egyik legrosszabbat, arra már nincs mentség... Bár volt két pillanat benne, ami tetszett (persze mindkét Ianos:), azokat belinkelem. De aki nincs felkészülve arra, hogy lássa őt homoszexuális szerepben, annak nem ajánlom:
Ian homokos tánca a tükör előtt
Ian félreérthetetlen homokos tánca egy másik sráccal :D

Pulse (Mezsgye): na, ez már figyelemre méltóbb volt, de nagyon sablonos. A történet nagyon rövidre szabva: van egy szőke főhősnő (Kristen Bell), akinek a barátai különös körülmények között kezdenek hullani, aki erre elkezd nyomozni. Minden jel egy számítógépre utal vissza, amin egy furcsa videó található. Ez a gép végül Dexternél (Ian) köt ki, aki összerakja a képet, és végül a főhősnővel karöltve próbálja megmenteni a világot. Ez ugyan nem sikerül, de ők ketten megmenekülnek, és egymást átkarolva a nagy izgalmak után elkocsikáznak a naplementébe.
Ebben a filmben csak egy dolog volt, ami megragadott, az még pedig az, hogy Iannak milyen hatalmas szemei vannak :D :D. Linkelem a képet. :D
Ian óriási kék szemei

The tournament (Bérgyilkosok viadala, mint ahogy már említettem): Ian teljesen más szerepben tündökölhet, mint amit eddig megszoktunk tőle. Egy teljesen őrült bérgyilkost játszik, aki fehér latexkabátban, bajusszal és szakállal, élvezettel gyilkolássza az embereket, aztán begyűjti trófeaként valamelyik ujjukat... én anyámmal mertem csak megnézni. Kicsit a Battle Royale-re hajaz, de ettől függetlenül élvezhető, már aki szereti, ha a vér minden második percben literszámra fröcsög. :) De végre egy olyan szerepet kapott, ahol megmutathatja, mit is tud igazán :). Egy kép róla (elég rémisztő, szóval 12 éven aluliaknak csak nagykorú felügyelete mellett ajánlott :D):
Ian a The tournamentben, kissé összeégett arccal

The lost city raiders (Az elveszett város kincse): szintén nem volt egy nagy durranás, Ian alakította a bátor, ámde sebezhető szépfiút, aki a végén begyűjti a csajt. Végig egy kék mellényben feszített, azért arról érdemes egy képet berakni :):
Ian kék mellényben

The lost samaritan (Az elveszett szamaritánus): ezt angolul néztem meg, felirat nélkül, de mivel a történet elég egyszerű volt, megértettem. A történet szintén sablonos, és nem hiányzik belőle az elengedhetetlen szőke hősnő sem, de azért Ian (a kezdő képkockákat kivéve, ahol félrenyalt hajjal, öltönyben látható) elég szexi lett az események múlásával... :D
Ian a The lost samaritanben

És akkor még maradtak azok a filmek és sorozatok, amiket nem volt türelmem végignézni, vagy Ian csak minden harmincadik percben bukkan fel...
How to make love to a woman: itt a szupermegértő srácot alakítja, de amúgy a film nem tetszett.
Tell me you love me: na ez az a sorozat, amit mindenképpen meg akarok nézni... Ian, hm, hát hogy is mondjam, eléggé kivetkőzik magából :D:
"Somerhalder vendégszerepelt Nick-ként a Tell Me You Love Me című sorozatban, melyben egy szexjelenetben teljesen meztelenül szerepelt Michelle Borth-tal." (ezt a jelenetet már láttam, de azt írták, több is van, szóval... :D :D :D)
Lost: amikor ment a TVben az első évad, néztem, de aztán lemaradtam, és lusta voltam bepótolni... de Boone halálát még láttam :)
American youngs: itt Ian még nagyon fiatal volt, és mivel egy fiúnak tűnő lányért van oda, inkább kihagyom :)
A life as a house: két jelenete van, nem nagy szám. :D
The sensation of sight: talpig farmerban feszít, hosszú hajjal... nem is néztem tovább, amikor megláttam :D
Changing hearts: ebből a filmből két jelenet maradt meg, az egyik, ahogy nyuszijelmezben táncol egy színpadon, és ahogy egy temetőben cigánykerekezik műtősruhában :D
Ian táncai különböző filmekből (többek között a nyuszis is :D)

Hát... és azt hiszem, ennyi.:)

Remélem, nem bánjátok, hogy ennyit postoltam a történeten kívül :D

3 megjegyzés:

  1. Szia :)

    Érzem a történet nagyon jó lesz :)) Wuuuu:)
    És már alíg várom, tudom és-sel nem kezdünk modatot de így van. !!!
    Hát Kata, ezek a linkeke...engem kikészítette pedig rám már erösen nem vonatkozik egyik karikás dolog sem:) A homoszexuális, táncos jelentei nah azok durvák és ha nem a TVD-ben láttam volna öt elöször, bár így visszagondolva a Mezsgyében láttam öt leges legelöször...szóval lehet most nem lennék a rajongója. :( Ezzel nem öt illetve a színészi munkáit bírálom, de az az igazság, hogy úgy néz ki eddig nagyon rossz szerepeket kapott. Nekem pl. a Mezsgyében nem is tünt fel. Ian Somerhalder írtó jó pasi, és tehetséges de szerintem a legnagyobb sikerét tuti a TVD jelenti, és ezzel is fut be igazán.Vagy futott be. Én azért köszönöm a linkeket, érdekesek voltak és kicsit jobban meg is ismertük Ian-t. Még mindíg hajrá Damon:) De csak TVD :) !!! Semmi homokos jelenet ö hús-vér igazi pasi, maradjon is így!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Timi,

    Kétségtelen, hogy Iannek a legjobb szereposztása a TVDben van... tökéletesen ráillik Damon szerepe :).
    Engem ez a homoszexuális dolog annyira nem kavart fel... bennem valahogy teljesen el van különülve a fiatal Ian (ahol még irtó hülye hajai voltak, és szétálló fülei :D), és a mostani Ian, aki egyenlő egy istennel. :D Azért linkeltem be azt a két táncos jelenetet, mert én nagyon sokáig röhögtem rajtuk, főleg, amit a tükör előtt művel. :D

    Köszi, hogy írtál :D

    VálaszTörlés
  3. Ahh ezeken a táncokon annyit röhögtem, szét is küldtem a linket a barátnőimnek =D

    Amúgy a Marco Polo-t láttad már? XD
    nem egy nagy szám a film én még mielőtt TVD fan lettem többször is láttam, és pár héttel a TVD-be való beleszerelmesedésem után valamiért elolvastam annak a film adatlapját a port.hu-n. és az állam a padlón koppant mert Ian volt a főszereplő... kékszemű pasi mindig úgy emlegettem addig :D

    Taira

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)