2010. december 6., hétfő

Meglepetés novella ízelítő :)

Sziasztok,

Nagyban írom a meglepetés novellát, de mivel nem vagyok biztos benne, hogy kész lesz még ma, így úgy döntöttem, hozok belőle egy kis ízelítőt. Bár nem sokat árul el a főszereplő kilétéről, remélem, azért sikerül felcsigázni az érdeklődéseteket :).

"Sietős léptekkel vágtam át a füvön. Két percem volt beérni filozófia előadásra, és tudtam, hogy ha nem érek oda pontosan, nem mehetek be. Leszegett fejjel kezdtem futni a kapu felé, védve az arcomat a szitáló esőtől. A fejem keményen koppant valamin, én majdnem hátraestem a lendülettől, de egy kar segítőkészen elkapott, és megtartott. Hunyorogva néztem fel - a látványtól elállt a lélegzetem.
Damon állt előttem, szája féloldalas mosolyra húzódott. A szám elnyílt a döbbenettől, de gyorsan magamhoz tértem, és becsuktam. Keresni kezdtem a megfelelő szavakat, de nem jutott eszembe hirtelen semmi értelmes.
- Te meg hogy kerülsz ide? - nyögtem ki végül kábán, amit a mosolya okozott.
- Megpróbálok a közeledbe kerülni - válaszolta könnyedén, és megrántotta a vállát.
- Hát az sikerült - dörzsöltem meg a fejbúbom nevetve. A szavai kellemes bizsergést keltettek bennem, és rámosolyogtam.
- Van egy szabad órád? - kérdezte. Sötétbarna haja fekete lett a víztől, és kócosan hullott jégkék szemébe, ami nappali fénynél is úgy világított, mint éjjel.
- Végülis, van - néztem az órámra. - Még lenne hat másodpercem beérni az előadásra, de veszett ügy - húztam el a szám, de közben hálát adtam az égnek, amiért van mire fognom a lógást. Sokkal szívesebben beszélgetnék vele, mint hallgatnám Platón barlangelméletét...
- Hátul parkolok - kacsintott rám, és felszegett fejjel, az esővel mit sem törődve, kézen fogott, és húzni kezdett maga után.
"


Ha nem lennék kész még ma az egésszel, akkor két részletben fogom felrakni. Semmiképp sem akarom, hogy ne kapjatok tőlem Mikulásra semmit :).

A Taste me, drink my soul folytatását még nem tudom, mikor rakom fel. A helyzet az, hogy most hirtelen minden a nyakamba szakadt - itt van ez a novella, meg kell írnom egy filozófia házidolgozatot (igen, a barlangelméletről - én is sokkal, de sokkal szívesebben lennék Damonnal, mint írnám azt :D), és egy másik bloghoz is nekem kell megírnom egy részt. Arról majd a későbbiekben beszámolok :).
De ígérem, igyekszem vele, ahogy csak tudok... de addig sem maradtok Damon nélkül, erről gondoskodom :).

Jó éjszakát! :)

Kata

2 megjegyzés:

  1. hát ez nagy XDD
    mondjuk én csípem platónt, de még róla is lemondok Damonért : DDD
    Mikulás adjon cuppanóst ezért az ajándékért! Boldog Mikut :)
    (ps.:aliiiig váárooooom^^)
    Titania voltam

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)