2010. június 7., hétfő

Válasz

Sziasztok,

A második részhez írt kommentben SilverEyes felvetett egy kérdést: milyen időben játszódik a történet? Az évadzáró rész után történnek a dolgok?
Próbáltam a kommentben is válaszolni, de nem igazán ment - ugyanis én magam sem tudom. Még.
Tudni kell rólam, hogy amikor elkap a fanfiction írás utáni vágy, csak a történet alapjai körvonalazódnak ki bennem. Tudtam, hogy nem szeretnék Elena szemszögéből írni, szerettem volna létrehozni egy saját karaktert - Eleanort. Azt is tudtam, hogy Damon lesz a középpontban, hiszen a vele való álmaim adtak kellő löketet egy fanfiction elkezdéséhez. De sokkal többet nem tudtam, viszont úgy éreztem, ha nem kezdek el egyből írni, megbolondulok.
Szóval SilverEyes kérdésére az a válasz, hogy még én magam sem tudom. Biztos, hogy ki fog derülni a válasz az elkövetkezendő részekben, csak még én magam sem tudom, hogyan. :)
Köszönöm mindenkinek a kommenteket, azokat is, amiket a Merengőn kaptam (a történetet ott is megtaláljátok ugyanezen a címen).
Jó éjszakát: Kata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)