2010. június 23., szerda

Kreatív blogger díj Ramitól :)



Sziasztok,

Ma kaptam Ramitól egy Kreatív blogger díjat. Köszönöm Rami!
A blogja:http://haujnapkelbyrami.blogspot.com






7 dolog rólam
:

- 12 évesen kezdtem el fanfictionokat írni, több-kevesebb sikerrel
- A The vampire diaries c. sorozatot egy nap alatt néztem végig, ami 15 órát vett igénybe. Beteg voltam, és már nagyon unatkoztam, és egy barátnőm ajánlására kezdtem el nézni... azóta teljesen beleszerelmesedtem. :)
- Két barátnőmet is a fanfictionírás által ismertem meg (egyikőjüknek én írtam levelet még négy éve, azóta is napi szinten tartjuk a kapcsolatot, a másik lány meg nekem írt levelet. Aztán kiderült, hogy ők ketten ismerik egymást, és azóta hármasban járunk bulizni, mozizni, beszélgetni...:)
- Régebben nagyon féltem a vámpíroktól (körülbelül négy éves koromban:), ezért is ironikus most a TVD és Twilight iránti rajongásom :D
- A történetem fent van a Merengőn is, amire büszke vagyok, ugyanis az enyém a második The vampire diaries témájú történet
- A TVD könyveket nem szeretném elolvasni, szeretnék mindenképp megmaradni a sorozatnál
- és végül... egy részt sosem egy nap alatt írok meg, mindig igénybe vesz 3-4 estét. Ilyenkor általában hat szál cigit szívok el, mire leírom Damon megszólalásait, és mosolyait. :D

Nekik ajánlom a díjat (sokan megkapták már ezt a díjat, ezért nem kérem tőlük, hogy rakják ki még egyszer... csak szeretném, ha tudnák, hogy én rájuk gondoltam :):
Delirium: Won't you die tonight for love?
Spirit Bliss: Jelen boldogsága
Ylinore: Nap fia, Hold lánya

Sajnos mostanában nem olvasok több blogot, de ha találok valami új kedvencet, ki fogom írni.

Köszönöm még egyszer, Rami!

Kata
-

1 megjegyzés:

  1. Szia az oldalamon találhatsz magadnak valami ilyesmit :) www.miawithachance.blogspot.com

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)