2011. február 28., hétfő

Sajnálom!

Sziasztok,

Tudom, hogy ma újra vasárnap van, és hoznom kéne az új részt, de... sokszoros elnézéseteket kérem, de nem fejeztem még be. Több minden közbejött, betegség, magánjellegű ügyek, pasik... Igyekszem, ahogy tudok, de ezt a részt szeretném tényleg úgy megírni, ahogy a legjobban kitelik tőlem. Régóta várom már ezt a fejezetet, és nem akarom elkapkodni... remélem megértitek! :) nem tudom ígérni, hogy még a héten meghozom, de mindenképpen igyekszem jövő péntekre, és, ha úgy alakul, az azt követő rész vasárnap kerül fel, és így nem tolódik el a dolog. Számítok a megértésetekre. :)

Addig is ajánlanék két dolgot, egy filmet, és egy zenét. Volt szerencsém megnézni a Transamerica c. filmet, és teljesen beleszerettem... nem egy könnyű film, de a történet megkapó, és fantasztikus. A zenét pedig linkelem alább, nekem ez lett most a kedvenc számom. :)




Jó szórakozást hozzájuk, és köszönöm a megértést!

Kata

1 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Én teljesen megértelek! Mostanság nekem is elég sok minden közbejön és szinte semmihez sem tudok hozzáfogni, pedig már nagyon kéne pl. tanulni. Na mind1. :(
    Nagyon várom már a kövit és nagggyon bejön ez a szám, köszi hogy kiraktad :)

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)