2011. március 6., vasárnap

"Break pause"

Sziasztok,

Egy újabb, hosszú bejegyzés új fejezet nélkül...
Nagyon sajnálom, de nálam is eljött az az idő, ami majdnem minden "írónál" - a válság. Mielőtt megijednétek, hozzáteszem hogy ez egyáltalán nem végleges, sőt, hónapokig tartó sem lesz. A blogot folytatni fogom, remélhetőleg nagyon hamar! Csak most próbálok írni, és nem megy. Percekig ülök egy-egy mondat megfogalmazása felett, és nem jön semmi. Ennek részben oka az, hogy a következő fejezetnek még nem tudom a mozzanatait, és ha elrontom, az kihatással lesz az egész történetre, és ezt nem kockáztatnám azzal, hogy felteszek valami teljesen összecsapott munkát... másik oka pedig, hogy időszakos "Iankiszeretésben" szenvedek. Tudom, ez viccesen hangzik, de aki személyesen ismer, az tudja, hogy a rajongás milyen fontos az életemben. Már-már sajnálom, hogy pár napja rábukkantam Kevin Zegers-re (az a srác, aki az előző postban belinkelt The Big Bang" c. videóban szerepel)... Ha ő nem lenne, talán szenvednék egy kicsit, de nem ennyire, mint most. Elkezdek írni, és azonnal az ő feje ugrik be... kezdek kicsit bekattanni, úgy érzem :).
Mindenesetre Ian sem tűnt el az életemből - aki megnéz egy képet Kevinről, rá fog jönni, hogy igazából majdnem ugyanolyan, mint Ian, csak kevésbé sármos, inkább a "istenem, de helyes" kategóriába tehető. Szóval Ian is bőven benne van a körben, csak el kell telnie egy kis időnek, hogy ez a Kevin-mánia csillapodjon bennem. De befejezni a blogot semmiképp sem fogom, mert imádom, imádlak titeket, és a TVD-t. :)
Nagyon sajnálom, és most rajtam a sor, hogy megértsem, ha ezt a hírt nem fogadjátok repesve... De mindenkit megkérek, hogy emiatt ne írjon le, csak tekintse úgy, hogy énis egy kisebb szünetre mentem, mint ahogy a kedvenc sorozatunk is!

Előre is borzasztó hálás vagyok a türelmetekért és megértésetekért: Kata

7 megjegyzés:

  1. Szia,ne izgulj szerintem bárki aki valaha is belefogott az írásba átélt ilyen "válságot".Remélem hamar túl jutsz rajta mert személy szerint nagyon szeretem a történetedet:)
    Sok sikert!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. dehogy sértődünk meg :)
    sok sikert a fejezethez :):)

    VálaszTörlés
  3. Szia, Kata!
    Semmi gond. Előfordul az ilyen. Mivel én is épp válságban vagyok (szintén Iannal ) :)teljesen átérzem a helyzeted. Szerintem az sem segít sokat, hogy a sorozat ilyen ritkán jön. Engem legalábbis befolyásol. Mert, ahogy alakul vagy bontakozik ki Damon jelleme úgy tudom én is visszaadni olyannak amilyen. És, ha nincs, sorozat nem fejlődik a saját Damonom, mert, ha az alap ötletem meg is van fontos, hogy jól adjam vissza a TVD-s Damont :). Szóval kitartás. És várom a folytatást.
    Zsani

    VálaszTörlés
  4. Jaj, remélem, hogy túljutsz az alkotói válságodon, mert szörnyű lenne, ha befejezetlen maradna ez a jó kis történet. Nagyon drukkolok neked, és ezáltal magunknak - "a rajongóidnak" - is. Puszi: Éva

    VálaszTörlés
  5. Jaj, már most annyira hiányzik :(

    VálaszTörlés
  6. Kitartás, már érlelődik bennem a folytatás! :)

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)