2011. január 20., csütörtök

Sziasztok,

Na ez az a bejegyzés, amit a magam részéről utálok... és szerintem ti is utálni fogjátok :/.
Szóval, a helyzet az, hogy nincs időm. Elkezdtem tanulni, de nem gondoltam volna, hogy ez azzal fog járni, hogy egy leheletnyi időm se jut magamra. Így, mint látjátok, el vagyok úszva mindennel - az új kinézet is csúszik, a fejezet meg pláne. DE! Pánikra semmi ok! :)
Január 27-én, ahogy megjelenik az új rész, elkezdem írni a következő fejezetet, és mivel már tele vagyok ötletekkel, így elég hamar meg is lesz, szóval szombat-vasárnap felé fent lesz. Egyrészt azért pont ekkor, mert így már sokkal biztosabb leszek a vérfarkasharapás tüneteiben (gondolom, azzal azért nem árulok el titkot, hogy Eleanoron is kiütköznek a hatások), és akkora már sikerül bepótolnom az elmúlt fél évet is. :D
Az oldalt is igyekszem akkorra már új formába rázni, és akkor onnantól minden visszaáll a régi kerékvágásba! :)

Sajnálom, és remélem, megértitek: Kata

4 megjegyzés:

  1. Szia Kata!
    Én megvárlak.
    Sok sikert a suliban, meg tudlak érteni, nekem se könnyű. Várjuk a 29.részt türelmesen, de tűkön ülve.
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj "Első a Tanulás"....De azért már nagyon várom az új részt...:D
    És sok sikert a tanulásban + a suliban...

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én személy szerint örülök ennek, mert a jövő hét brutális lesz, és már előre látom, hogy olvasni se lesz időm - illetve, ha hétközben lennél kész. Igen, suli nekem is. Bár ne lenne -.-'
    De! így a hétvégéje mindenkinek izgalmasabb lesz, és a dupla adag várakozásnak (TVD+ új feji)biztos nagy eredménye lesz :D
    Szurkolok érted!
    Pussz, Titania

    VálaszTörlés
  4. Teljesen megértjük, Kata :) Első a tanulás! Tudunk várni :)
    Puszii

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)