2011. január 29., szombat

:)

Sziasztok,

Gondolom, többeteknek feltűnt, hogy a blog tegnap estétől mostanáig nem volt elérhető. Kaptam pár levelet, hogy meghívót kérnek hozzá... bár, három bejegyzéssel előbb megírtam, hogy előfordulhat, hogy lesz egy kis szünet, amíg befejezem az átalakításokat, azért örültem, hogy aggódtatok értem (mármint a blog miatt. :)
Most ideiglenesen újra megnyitom... a részt nagy valószínűséggel holnap teszem fel, és akkor fejezem be az átalakításokat is. Mint látjátok, jobb oldalt van négy felirat (Történet, Szereplők, Bloglista, Elérhetőségek). Ha rákattintotok, egy másik oldalra navigál el titeket, ahol ezek megtalálhatók lesznek. Egyelőre még üresek (kivéve a Történetet - az a főoldalra navigál vissza, és az Elérhetőségeket - de azt hiszem, az is bővítve lesz :). A karaktereimnek igyekezem minél hamarabb új képet varázsolni, és esetleg egy rövid személyiségjellemzést is. De az utóbbiban nem vagyok még biztos.
A bloglistába azok kerülnek fel, akik linkcserét kértek. Hamarosan az is kibővül ;).
A megjegyzésekbe várom a véleményeteket a változásokról... jobb-e így, vagy a régi áttekinthetőbb volt?

Kata

PS.: holnap ismét lesz estefelé egy kis oldalszünetelés, de utána újra megnyitom előttetek a blogot, szóval aggodalomra semmi ok! :)

2 megjegyzés:

  1. Huhh, mert parás volt, amikor tegnap kért valami olvasói azonosítót. Aztán eszembe jutott, hogy mondtad, hogy dolgozol egy picit rajta, és az oldalaknál ez szokott lenni, szóval most jó látni, hogy igazam volt :DD
    Alig várom már a fejit és a karakterek jellemzésére is kíváncsi vagyok :)))
    Pussz, Titania

    VálaszTörlés
  2. Hello.

    Hú örülök hogy megint rendbe az oldal. :) Már kíváncsian várom a 30. fejezetet. :)

    Puszi: And

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)