2010. július 31., szombat

Tábor

Sziasztok,

Újra az elnézéseteket kell kérnem... holnap elutazom egy táborba a barátaimmal, még hozzá három hétre. Szólni akartam előbb, de kitaláltam, hogy majd előre megírok három részt, a barátnőm pedig felrakja... hát, nem jött össze.
Viszont, ha visszajöttem (09.21), egy dupla részt kaptok, amiben sok minden meg fog változni... :)
Kérlek, ne haragudjatok, és további jó nyarat!

Kata





PS.: képzeljétek el, hogy én is így szégyellem magam... ugye megbocsájtotok? :D

2 megjegyzés:

  1. Szia..Oh...Most bevallom nagyon csalódott lettem, de csak mert hiányolni fogom a törit! Ez az egyik kedvencem, és most már van még egy ok, hogy várjam a szeptembert (suli ellenére) Ez, meg a VD 2. évadja. Hát mit mondjak, nem haragszom rád, és élvezd a tábort! :) Alig várom már, h visszatérj! Puszi: Bella

    VálaszTörlés
  2. Hmm, megint én :D Ma kaptam egy díjat a törinkre, amit Liával írok, és amit én neked adok/ajánlok, vagy h is kell ezt mondani, mivel imádom ezt a ficet! Szóval csak ennyi, puszi, jó nyarat! ;)
    Bella

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)