2010. augusztus 22., vasárnap

Újra itthon!



Sziasztok,

Sikeresen hazaértem egy darabban. A tábor nagyon jó volt, sokáig tudnék róla írni, de nem teszem... hisz titeket nem ez érdekel :D.

A dupla részt ma este kezdem el írni, az ötletek csak úgy zsonganak a fejemben... ez a három hét tökéletes volt arra, hogy mindent kitaláljak a következő részekre :)
Remélem, hamar végzek vele, és mihamarabb fel tudom tenni.

Más: Elle.Pro volt olyan kedves, és ajándékozott nekem egy díjat :).

A feltételek:

Megírod hogy kitől kaptad.
Írsz öt dolgot magadról.
Kiteszed a képet a blogodba.
Továbbadod legalább öt embernek.
Hagysz náluk egy megjegyzést.


Öt dolog magamról? Hát, próbáljuk meg. Mivel már az egyik díjam kapcsán összeszedtem hét fontos dolgot, most öt olyan jön, ami annyira nem égrengető... de hozzám tartoznak.

1. imádok éjjel lefeküdni, és utána délutánig aludni
2. van egy kutyám, aki a nagyon idióta Happy névre hallgat, és két macskám, Bel Ami (amióta elhízott, már csak Béla) és Ribizli
3. van egy nővérem, akivel vagy veszekszünk, vagy imádjuk egymást
4. idén leszek 11.-kes, és félek, hogy nem lesz elég időm magamra (és rátok)
5. művészetek terén csak az íráshoz van némi tehetségem, de se rajzolni, festeni, de még verset is elég nyögvenyelősen tudok írni... így hát maradtak a novellák és fanfictionok :)

Sajnos öt embert nem tudok felsorolni, csak négyet... mostanában nincs időm sokat olvasni :(.
Ezek az emberek már mind megkapták ezt a díjat, szóval csak említésszinten ajándékozom nekik, hogy tudják, én rájuk gondoltam. :)
Spirit Bliss
Delirium
Ylinore
SarahB

Még egyszer köszönöm, Elle. Pro, hogy rám (is) gondoltál!

Kata


1 megjegyzés:

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)