2010. július 2., péntek

Sajnálom...

Sziasztok,

Nagyon sajnálom, de sajnos nem tudom, mikor fogom hozni az újabb részt. Be kell feküdnöm a kórházba, vesemedence-gyulladásom van egy kis fincsi 40 fokos lázzal... És persze, holnap mennék VOLTra. Szerintem ez valami átok rajtam, alsó tagozatosan egy táborba sem jutottam el, mindig lebetegedtem (de csak kétszer kerültem kórházba!). Úgy látszik, ez most előröl kezdődik.

Mindenesetre nektek kellemes nyarat továbbra is... remélem, én is hamarosan szabadulok onnan :).

Kata

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    JOBBULÁST!!remélem hamar meggyógyulsz!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Remélem, hamar meggyógyulsz.
    szia

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást akkor neked. (:
    ne aggódj, megvárunk a résszel ;)

    VálaszTörlés
  4. türelmesek leszünk!
    most fontosabb hogy HAMAR MEGGYÓGYULJ!
    jobbulást

    puszi

    VálaszTörlés
  5. Szegény... Jól kifogtad! Még jó, hogy megvárunk! Gyógyulj meg hamar! Puszi.

    VálaszTörlés
  6. Elhűlve kezdtem olvasni, hogy kórházban vagy!!! Az annyira rossz!!! De ne aggódj, szerintem mindenki és minden megvárja, míg meggyógyulsz!!! Mihamarabbi jobbulást!!!
    Puszi: Koree

    VálaszTörlés
  7. szia
    én bevallom tegnap találtam rá az oldalara és egyből elnyerte a tetszésemet:D
    várom a kövit nagyon,
    de tudom milyen egy vese medence gyulladás úgyh
    jobbulást neked:D
    pusz

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)