2011. október 26., szerda

...

Sziasztok,

Nagyon sajnálom, hogy már több, mint két hete nem hoztam új részt. Valahogy kiestem a ritmusból (de nem az ihlet veszett el, csak az egész... átalakult). Tervezgettem, hogy majd holnap, és holnap... és amikor eljött volna, újra teljesen megkavarodott az életem. A nagymamám szombat reggel elhunyt. Nagyon közel állt hozzám.
Ez a bejegyzés EGYÁLTALÁN nem a blog végét jelenti, MINDENKÉPP be fogom fejezni. Csak az a kérdés, hogy mikor. Nem tervezem hónapokig húzni, de meg kell várnom, míg a gondolataim visszatérnek a normális mederbe. Remélhetőleg ez minél hamarabb eljön.

Köszönöm a megértéseteket,

Kata

2 megjegyzés:

  1. Szia Kata!
    Nagyon sajnálom, ami a nagymamáddal történt. Részvétem.
    Én rendszeres olvasód vagyok régóta, és tudom, hogy megéri várni a részekre, szóval engem nem zavar, hogyha kicsit késik. Az a lényeg, hogy jó élménybe van részem egy fejezet után. ♥:)
    xo: Flamee*

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)