2012. október 16., kedd

Új kezdet

Sziasztok,

Nem tartottam be az ígéretemet, amiért szégyellem magam. Higgyétek el, próbáltam, nem egyszer megírni az utolsó kettő, befejező részt... De egyszerűen nem megy. Leírom a szavakat, de nem érzem mögöttük az érzést, és így csak üres szavak lesznek... és nem akarom, hogy így érjen véget életem egyik fontos szelete. Továbbra is szeretem a The Vampire Diaries-t, és Ian Somerhaldert is, de már kezd kopni az a rajongás és erő, ami egészen másfél éven keresztül hajtott, hogy írjam a részeket, szépítgessem a blogot... Imádtam csinálni, és hatalmas örömet okozott, amikor láttam, hogy nektek is tetszik. Eleanorral együtt sírtatok, dühöngtetek, nevettetek, és ez nagyon sokat jelentett számomra, a mai napig az egyik legjobb dolgok közé sorolom, ami történhetett velem. Ezért még egyszer, de nem utoljára, köszönöm nektek!

Az utolsó bejegyzés ide 2011. október 26-án került ki, azaz majdnem egy éve. Azóta az ihlet minden fajtája elkerült, egy, rövid novellát leszámítva nem is írtam semmit. Borzasztóan hiányzott, de nem tudtam erőltetni. Most azonban... Három hete megnéztem életem első Supernatural (Odaát) részét. Két hétbe tellett, amíg végignéztem mind a hét! évadát. Elkapott a gépszíj, és magába rántott. Az agyam újra felpörgött, karakterek ugráltak a fejemben, nevek, helyek, és rengeteg ötlet. Szóval új történetet kezdek el. 
Ezt a blogot természetesen érintetlenül hagyom. Sokszor jöttem fel ide az elmúlt egy év során, olvasgatva egy-egy részt, a kommentjeiteket. Nosztalgiáztam. 
Remélem, még találkozunk, ha nem is itt, de az új oldalamon mindenképp. Itt találhatjátok meg: 
              Stairway to Heaven or Highway to Hell?
Ezernyi köszönet mindenért:

Kata

11 megjegyzés:

  1. Meg szeretném nézni az új oldaladat de nem engedii:(:( amúgy én is imádom a supernaturalt:D:D
    Dean<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nézd meg, már elérhető mindenkinek. Bár az első rész csak holnap este fog felkerülni, azért nézz körül nyugodtan, és várom a kommented! :) :)

      Törlés
  2. Nagyon sajnálom hogy nem folytatod pedig annyira szeretem :( de ami nem megy nem kell erőltetni :) meg lessem a másik blogod is addig is puszii :)(ódra)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Igen, tényleg jó régen volt már itt új rész. Hirtelen már a történetre sem emlékszem annyira, utána kellene néznem, hogy miért is van benne a könyvjelzőimben.

    Nem akarok piszkálódni, de miért gondolod, hogy ha elkezdesz egy új történetet írni, felcsigázol vele? Hiszen ezt sem fejezted be. Pont a vége előtt hagytad abba, sok olvasót cserbenhagyva. És igaz, ami nem megy, ne erőltesd, de azt se várd el pl. tőlem, hogy majd olvasom az újat, mert ez így kiábrándító. Bocsánat, nem akarom elvenni a kedvedet, inkább sok sikert kívánok az új történethez. Porcica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Porcica!
      Először akkor személyesen bocsánatot kérek tőled, amiért cserben hagytalak (már ha rád is vonatkoznak a saját soraid). Hidd el, nem szándékosan csináltam.
      Nem tudom, te magad írsz-e, de ha igen, akkor biztosan tudod, hogy van ez az ihlet dolog, ami, ha van, minden rendben, száguldozik az ujjad a billentyűzeten, az ötletek csak úgy pattognak a fejedből - azonban ha nincs, szenvedsz, mint a kutya, fogalmad sincs, mit írj, hogy nézne ki jól, melyik szófordulat kéne. Ezerszer, plusz százszor megpróbáltam befejezni ezt a történetet, de nem ment. Hosszú percekig bámultam a képernyőt, visszaolvasva újra és újra, amit addig írtam, de enyhém szólva is borzasztó volt. Semmi hangulata nem volt, csak pár betű volt a képernyőn, semmi több. Az 1100. próbálkozásnál döntöttem úgy, hogy akkor abbahagyom, itt, ahol most járok, ahelyett, hogy feltegyem az utolsó két részt, úgy, hogy az az egész történetet elrontaná. A nagy csúcspont - a legrosszabb két rész lenne az egész blogban. Inkább nem.

      Amúgy, azért tettem ki ide, hogy új történetbe kezdek, mert még jóval azután is, hogy nem került fel új rész, kaptam leveleket, hogy oké, hogy ezt nem folytatom, de ha bármi mást elkezdek, tudassam velük, mert szeretnének tőlem olvasni. Ezért raktam ki.
      A kedvemet természetesen nem vetted el, és köszönöm, hogy leírtad a véleményed. Remélem, sikerült elmagyaráznom, mi is ment végbe bennem.
      Kata

      Törlés
  4. Nos tényleg rossz h pont utolsó két résznél hagyta abba de nem tehet róla h olyan történt vele h kicsit szüneteltette az írás és az idő alatt nem jött ötlete...megértem h csalódót vagy ez miatt ...és mindenkinek meg lehet a véleménye de nem veheted tőle a kedvét most vannak ötletei és most jól van és még kitudja lehet h befejezi azt a 2 rész lehet nem most majd valamikor de hanem bízol benne akkor hogyan vársz bármit is tőle...? Ha tényleg nem fejezi be a másik történetét amit csak most kezdet el akkor nyugodtan leírhatod és akkor egyet értek majd veled de addig ne írogass ilyeneket mert ilyen hozzá szólás el tudja venni az ember kedvét jobban mint gondolod...!! és most nem kötekedem csak én is leírtam a véleményem!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dórii!

      Köszönöm, hogy a "védelmemre álltál" :). Bár Porcica nem akart megbántani, csak a saját véleményét írta le, te mégis tigris módjára védesz, és ez jól esik. Tőled is elnézést kérek, amiért nem fejeztem be, de Porcica kommentje alatti válaszomban láthatod, mennyit szenvedtem vele.
      És nyugi, nem ment el a kedvem az írástól! Szerintem semminek és senkinek sem sikerülne elvennie azt, ha egyszer jön az ihlet :).
      Kata

      Törlés
  5. Sziasztok!

    Nem állt szándékomban elvenni Kata kedvét az írástól, egyszerűen csak leírtam a véleményemet. Ennyi. Pont.

    Én nem írok, inkább kézműves dolgokat készítek és én is tudom, milyen az, mikor nincs ihlet. És sokszor bizony ilyenkor is kell valamit alkotnom, mert szorít az idő, mert megígértem, stb. És sokszor bizony nyögvenyelős. És sokszor bizony én sem vagyok megelégedve a végeredménnyel, mert tudom, ha több időm és ihletem lett volna hozzá, máshogy nézne ki. Szóval megértelek. :D

    Csak nekem akkor bizonyít valaki, amikor van már egy befejezett története. Ennyi. És pont. Aztán biztos olvasnám a többit is, mert tudom, hogy befejezi. És ez nem csak rád vonatkozik, hanem vannak olyanok is, akik időközben könyörögnek kritikáért, aztán egyszer csak már nem frissítenek többet. Ilyenkor verem a fejem a billentyűzetbe, száll el az agyam, hogy kellett ez nekem? :D És már nagyon megválogatom, mit kezdek el olvasni, persze ez akkor is lutri, mert néha az íróknak is elszállhat az agyuk. :D

    Na, befogom. :D

    És te az értelmesebb írók közé tartozol, :D mert nem nyafogsz, keresel kifogást és még magadra sem veszed ezt a sok hülyeséget, amit itt összehordtam. :D

    Pusssz. Porcica

    (Ja, és az én mottóm: "Látod a szemem alatt már ott van néhány ránc, én mégis az vagyok akinek engem látsz")

    VálaszTörlés
  6. Én se bántásnak szántam! Remélem nincs harag! Csak nekem azért kicsit rosszul estek volna a szavadi,azért kaptam fel kicsit a vízet! De megértelek téged is :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)