2011. március 16., szerda

Return :)

Sziasztok,

Rövidre fogom, mert reggel korán kelek, és már így is negyed egy van. Jó hírem van - újra visszatért az ihlet. A 34. rész már javában íródik, vasárnap felkerül. Egy apróbb részletet olvashattok a "Következő rész tartalmából" modulban, remélem, sikerül felcsigázni titeket ;).
Utólag is újra elnézést kérek a kilengéseimért, és nagyon hálás vagyok nektek azért, hogy nem fordultatok ellenem! Sok, szintén író ismerősöm panaszkodott arról, hogy amikor kisebb szüneteket tartott, az olvasói felháborodtak. Én megértettem volna, de azért valljuk be, nem esett volna jól. Az viszont, hogy tőletek egyetlen rosszindulatú szót nem kaptam, nagyon jó érzés, és csak titeket minősít. Ráadásul még buzdító kommenteket is kaptam, szóval tényleg nagyon köszönöm! Tökéletes szülinapi ajándék volt tőletek (bár nem tudtatok róla, március 9-én ünnepeltem a tizenhetedik szülinapom)!
Imádlak titeket: Kata

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy visszatért az ihleted, nagyon várom a folytatást:) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Bocsi Kata de ezt ki kell írnom magamból! Nem tudom ki az aki erre "nem tetszett" gombot nyomott. Tudom demokrácia van és szólásszabadság, de akkor is. Mi nem tetszik azon, hogy hamarosan itt a 34. rész, ezt árulja el! Akkor minek jön az oldalra, ha ez sem tetszik neki??!! Mert eddig legalább értettem de most. Pff...

    Bocsi mégegyszer!!
    Timi

    VálaszTörlés
  3. Timi,
    Semmi baj, engem nem zavart, hogy "kifakadtál". :) Én ilyeneken nem agyalok túlságosan, neki nem tetszik, én nem értem, hogy miért nem, és itt lezárom magamban... de azért jól esik, hogy téged ez felháborít, ebből látszik, hogy tényleg mennyire jó(k) vagy(tok)! <3
    Na, nem szövegelek itt tovább, inkább folytatom a részt...;)

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)