2010. augusztus 27., péntek

Előzetes

Sziasztok,

Nagyon sajnálom, hogy késem a résszel, de amikor hazajöttem, elkezdtem nézni a Gossip Girlt, és nem bírtam abbahagyni... még így is csak a második évad elején tartok, de mivel most lassabban töltődik le a rész, elkezdtem írni. De mivel szégyellem magam, hogy így megváratlak titeket, és amúgy is kíváncsi vagyok, mit szóltok, felrakok egy kis részletet a következő dupla részből. ;)

"... Éreztem, ahogy Damon egyre szorosabban markolja a ruhámat. Egy mozdulattal kiszabadultam a szorításából, és felé fordultam. A nyaka köré kulcsoltam a kezem, és mélyen a szemébe néztem.
Damon csak egy féloldalas, lábremegtető vigyort eresztett felém, és belecsókolt a nyakamba. A hideg tetőtől talpig kirázott, és nem bírtam tovább magammal. Beletúrtam a hajába, és közelebb húztam magamhoz..."

A teljes részt valószínűleg vasárnap rakom fel, addig fantáziálgassatok, vajon mi történik Eleanor és Damon között. És, mivel én is ezt teszem, nyugodtan képzeljétek magatokat Eleanor helyébe ;)

xoxo, jó éjt

Kata

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hát hol is kezdjem...
    Szóval (nem reklámozás céljából, csak bevezetőként)magam is írok egy történetet, amiben Damon a főszereplő, de gondoltam mielőtt publikálom utánanézek, hogy milyen és mennyi hasonló történet van már fent. És tegnap rábukkantam erre.
    Hajnal négyig már vörös és dagadt szemekkel olvastam a legutóbbi fejezetet, és teljesen beleszerettem! A zenék nagyon jók, és mindig tökéletesen passzolnak. Carrie Underwood Cowboy Casanovájánál nem kicsit kezdtem el nevetni. Nem tudom, hogy miért. :)A hipnotikus helyzeteket teljesen úgy írod meg, hogy az olvasó is szinte átérzni, hogy milyen zavarodottság van Eleanor fejében. Ezek a részek talán a kedvenceim! :)
    Ezeken kívül van közös a főszereplőnkben is :D Mindketten New Yorkból jöttek, de ez teljesen véletlen. Én nem olvsatam még akkor a tiédet, és te sem olvashattad az enyém.
    De tényleg, nagyon jó történet eddig, és remélem, hogy mihamarabb lesz folytatása! ;)
    Ez az előzetes meg egyenesen szuper! Beindítja a fantáziát :)
    Várom a vasárnapot, hogy felkerüljön a folytatás. Siess vele, és csak így tovább! Én biztosan olvasni fogom ;)

    Puszi
    Vic

    ui: valamiért nem engedi a blogger, hogy rendszeres olvasó legyek. De azért még próbálkozom :)

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)