2011. április 17., vasárnap

37. rész

Sziasztok,

Sikerült befejeznem az új részt, így két perccel éjfél előtt. :) Nem tudom igazán, meg vagyok-e elégedve vele, de ezt rátok bízom. Nem akarom tovább húzni, bár nem lett a leghosszabb - de végre a sok-sok szenvedés után történik egy kis akció is. Higgyétek el, nekem is sok néha Eleanor szenvedése - most nagyjából látom magam előtt a fejeteket, a hatalmas kérdőjellel a gondolataitokban, hogy akkor mégis miért így alakítom az eseményeket. Eleanor jelleme már kialakult bennem, és szerves része a folyamatos szenvedés és kétségbeesés is. Az elégetlenkedőknek (már ha van ilyen) üzenem, hogy lesz ez még így se... lesz olyan pillanat, amikor rá sem ismertek a kedves, ártatlan Eleanorra. De erre még egy kicsit várni kell ;).

Jó olvasást, és várom a kommentjeiteket!

Kata

PS.: 99 rendszeres olvasóm van, egy híján száz. Sajnos nem tudom megígérni, hogy ennek örömére hamarabb kapjátok a részt, de higgyétek el, nekem jelenleg ez jelenti a legtöbbet!




37. rész - Élet és halál között

(Fever Ray - The wolf)

Mielőtt még Katherine hozzám érhetett volna, valaki teljes erejéből a falnak lökött. Az adrenalin szintem az egekbe szökött – a fülemben hangosan dobolt a vér a veszélyérzet hatására. Keményen estem neki a durva kőfalnak, de meg sem éreztem a fájdalmat, csak egy valamire tudtam összpontosítani.

Jeremy nem messze feküdt tőlem. A nyakából ömlő vér lassan csordogált végig a poros kövön. Arca békés volt, rezzenéstelen.

A falak remegni kezdtek körülöttem. Lassított felvételként éreztem, ahogy a lábaim botladozva igyekeznek felé. Lerogytam mellé, és a fejét az ölembe véve kétségbeesetten rázni kezdtem, kérleltem, hogy ébredjen fel, de meg sem rezzent. A fülemet a mellkasára tapasztottam, de a várt dobogás nem hangzott föl.

A düh teljesen elborította az agyamat, minden racionalitást kiölt belőlem. Hangos sikollyal vetettem rá magam Katherine-re, aki épp Damonnal küzdött. A meglepetés erejével hatott rá a támadásom. Mindketten a földre zuhantunk, de Katherine fölém kerekedett. Keze a torkomra fonódott, és élvezettel teli mosollyal nézte, ahogy levegő után kezdek kapkodni. Ütöttem őt, ahol értem, karmoltam, közben üvöltöttem. Fekete pontok villogtak a szemem előtt a levegőhiánytól, de nem állítottak meg. Éreztem az ájulás közelségét, de teljes erőmből küzdöttem ellene. Damon ekkor tért magához a meglepettségből – lerántotta rólam Katherine-t, és a falhoz lökte.

- Menj innen! – üvöltötte felém, majd újra szemfényvesztő gyorsaságú táncba kezdett Katherine-nel. Ekkor láttam meg Damient – észrevette, hogy nézem, és rám villantott egy vigyort. Stefannal harcolt. Tudtam, hogy Stefan a koránál fogva erősebb nála, de Damien sem volt hülye – nem a testi erejét vetette be. Valamiféle védőburok vehette őt körbe, mert Stefan megközelíteni sem tudta, csak körözött körülötte, keresve a rést a pajzson. Elena Jeremy mellett térdelt, és riadt arccal nézte a harcot. Egy pillanatra megdöbbentem – tudtam, hogy én később fogom igazán felfogni, hogy Jeremy halott, de Elena… Nem sírt, csak monotonul simogatta az öccse haját. Elszakítottam a pillantásom Jeremy arcáról, és újra Katherine-re összpontosítottam. Ebben a pillanatban Stefan kirántott a nadrágja szíjából egy karót, és felém hajította. Fél kézzel elkaptam, és felpattantam a földről.

Katherine háttal állt nekem. Az állás megfordult – most ő szorongatta Damon torkát. Tudtam, hogy hátulról nem tudom megölni őt, de legalább elterelem a figyelmét addig, amíg eltűnünk innen.

Macskaléptekkel közelítettem felé, hogy ne vegyen észre. Damon tekintete rám rebbent. Katherine észrevette, és megfordult. Ebben a pillanatban döftem az oldalába a karót. Megtántorodott, de még volt annyi lélekjelenléte, hogy villámgyorsan Damon felé hajolva, kikapja a farzsebében tartott, furcsa, sötét végű fadarabot, és a hasfalába szúrja.

Damon felszisszent a fájdalomtól, de tartotta magát. Egy erőteljes rántással kitépte magából a karót, és még egy utolsót lökve Katherine-en, felkapott a derekamnál fogva, és elrugaszkodott a talajtól. A szemem csak elmosódott foltokat látott a sebességben, de nem is volt szükség a fókuszálásra – a következő pillanatban már szélsebesen rohantunk a Salvatore ház felé. Hallottam, ahogy mögöttünk Stefan jócskán lemaradva, fél karjával Jeremy élettelen testét tartva, másik kezével Elenát húzza maga mögött. Tágra nyílt szemmel meredtem Jeremyre – az adrenalin miatt képtelen voltam átérezni a fájdalmat. Csak az dolgozott bennem, hogy túléltem.

( Plumb - I can't do this)

Damon erőteljesen dobott le a kanapéra. Kifulladva támaszkodott a térdére – lehet, hogy vámpír, de plusz egy emberrel már neki is nehezebben megy a menekülés. Elenáék még nem érkeztek meg, Stefan lelassított, mikor észrevette, hogy nem követ minket Katherine. Nem tudtam, mekkora sebesülést okoztam neki a karóval, de mivel Damonon már csak az átszakított inge mutatta a döfés helyét, nem bíztam nagy sikerben. Mindenesetre megmenekültünk.

Damon rám emelte a pillantását. Rémülten lapultam bele az kanapéba. Az arca lángolt a dühtől, szeme acélkéken villogott.

- Hogy lehetsz ennyire ostoba? – sziszegte halkan.

- Nem bírtam bezárva ülni, amíg ti a halál torkában harcoltok értem. – Képtelen voltam állni a tekintetét, inkább a polcon lévő könyveket kezdtem tanulmányozni. Éreztem, hogy valami nagyon nincs rendben velem. Nem éreztem a fájdalmat Jeremy elvesztése miatt. Nem éreztem semmit, csak rémületet.

- Ha nem jössz oda, legyőzhettük volna. Ennyire meg akarsz halni? Hát rajta, tessék! Az utat már tudod, én nem akadályozlak meg. Csak az ostoba harcol a másik ostobáért… - Damon elém lépett, és felfeszítette az állam, hogy ránézzek.

- Nem akarok meghalni… - suttogtam önkéntelenül. Damon felmordult, és elengedett. A fotelhez botladozott, és ledőlt.

- Talán megnézhetnéd Stefanékat… - kezdtem bele csöndesen. Aggódtam értük. Egy halottat egyedül cipelni nehéz munka.

- Megoldja magától – szusszant fel fájdalmasan. Csak ekkor vettem észre, hogy az arca eltorzul, és összegörnyedve szorítja a hasát.

- Jól vagy? – kérdeztem remegő hangon.

- Az a ribanc megsebesített… vér kell – hörögte elkínzottan. Azonnal felpattantam, és a pince felé indultam – tudtam, hogy lent tartják a donorvért. De ahogy Damon erőtlenül hátrahanyatlott, megperdültem. A szeme fennakadt, ajkai szorosan összepréselődtek. Nincs időm – ahogy végigsuhant a gondolat az agyamon, máris tudtam, mit kell tennem. Odarohantam hozzá, és a szájához szorítottam a csuklót. Damon lassan nyitotta ki a száját. Tétovázva karcolta meg fogával a bőrömet, de túl gyengéden.

- Nem… - préselte ki magából, és elfordította a fejét.

- Igyál! – parancsoltam rá, és újra a szájához nyomtam a kezem. Ahogy végigfutott rajta egy remegéshullám, nem bírta tovább – mohón mélyesztette belém a fogait. Fájdalmasan felszisszentem, de ott tartottam a csuklóm. Nagyokat nyelve kortyolta a számára gyógyító vért. A lábam remegni kezdett, alig bírtam tartani magam. A világ lassan összemosódott. Damon megérezte, hogy már nem bírom sokáig, és erőnek erejével elszakította ajkait a csuklómtól. Lerogytam mellé, és bágyadtan figyeltem, ahogy pihegve lecsukódik a szeme.

Elenáék ebben a pillanatban toppantak be. Stefan azonnal felmérte a helyzetet – Damon véres szája, és az saját csuklómat szorongató kezem elég árulkodó volt. Már indult volna a bátyja felé mérhetetlen dühhel az arcán, amikor észrevette, hogy valami nincs rendben. Jeremyt a kanapéra fektette, és odaszáguldott hozzánk.

- Damon! – szólongatta, de hiába. – Mi történt vele? – vetette felém a kérdést, miközben a bátyja arcát pofozgatta.

- Nem… nem tudom, csak egyszerűen… rosszul lett – dadogtam össze-vissza. Jeremy arcát nézve a gondolataim kiüresedtek.

Elena nyugtalanul járkált fel-alá, hol az öccse, hol Damon arcát nézve.

Ebben a pillanatban Jeremy békés arca megrezzent. Azt hittem, hallucinálok – de amikor egy hangos hörgéssel kiszakadt a tüdejéből a levegő, fellélegeztem. Nem hittem a szememnek. Elena odafutott az öccséhez, és szorosan magához ölelte, míg én csak megdermedve ültem az ájult Damon mellett.

- Mondtam, hogy a gyűrű be fog válni – hangzott fel Jeremy régen hallott hangja. Mondat közben mindvégig az én szemembe nézett. Úgy éreztem, egy világ súlya szakad le rólam. Jeremy él… él… él… - visszhangzott bennem. Megszabadulva a dermedtségem béklyójától, odarohantam hozzá, és átölelve Elenát is, szorítottam magamhoz. Nem érdekelt, hogy milyen gyűrűről beszélt, csak az, hogy él, és itt van. Elena kiszabadult a szorításunkból, és végre újra jéghideg számon érezhettem az ő meleg ajkait. Hosszan csókoltam, mintha ez lenne az utolsó pillanat a világból. A megkönnyebbülés elárasztott, és zokogva öleltem magamhoz minél szorosabban.

- Annyira hiányoztál – suttogta a számba két csók között. Sírva mosolyogtam rá, és egy pillanatra úgy éreztem, boldog vagyok. Damon ebben a pillanatban tért újra magához. Arca sápadt volt, pillantása fájdalmas. Hatalmas dilemmába kerültem – menjek oda hozzá, vagy maradjak itt Jeremyvel? Damon hangos sóhaja segített a döntésben – elszakítva magamat Jeremy karjaiból, odamásztam elé.

- Jobban vagy? Nagyon megrémítettél – suttogtam aggodalmas tekintettel.

- Stefan, segíts felmenni a szobámba – szólalt meg halkan, végig a szemembe nézve. Megrökönyödve néztem rá. Miért nem válaszol a kérdésemre? Tekintete egy pillanatra Jeremy arcára tévedt, és határtalan gyűlölet lobbant fel kék szemében. Stefan egy bűnbánó tekintettel emelte fel Damont, és a karját átlendítve a saját vállán, felhúzta a bátyját. Végignéztem, ahogy megküzdenek minden egyes lépcsőfokkal, és a könnyek újra patakzani kezdtek az arcomon. Jeremy él, Damon megsebesült… miért csesz ki velem az élet folyamatosan?

- Mi baja? – karolt át hátulról Jeremy szorosan. Az arcát a hajamba fúrta, és beszívta az illatát.

- Katherine megsebesítette… de nem értem, meg kellett volna gyógyulnia – ráztam a fejem értetlenül.

- Mindenesetre hálás vagyok neki. Segített kitervelni az egészet – simogatta meg Jeremy az arcom.

- Ti ezt elterveztétek előre? – kaptam fel a fejem.

- Mind ketten meg akarjuk ölni Katherine-t. Senki sem bánthat téged – fogta az arcom a két keze közé.

Nem állt össze a kép. A düh hirtelen fellobbant bennem Damon iránt – ő mindvégig tudta, hogy Jeremy nem halt meg, mégsem szólt! Kitéptem magam a kezei közül, és kettesével szedve a lépcsőfokokat felrohantam a lépcsőn. Nem érdekelt, hogy rosszul van. Feltéptem az ajtaját, és beviharzottam.

- Hogy lehetsz ilyen szemét? Végig tudtad, hogy Jeremy nem halt meg, mégis elhitetted velem! Legalább te találtad ki az egészet? – üvöltöttem. Csak ekkor vettem észre, hogy félmeztelenül fekszik, lehunyt szemmel. A hasán a már begyógyult seb körül kirajzolódó vérvörös folt szinte világított hófehér felsőtestén. A torkomon akadt a szó.

- Nem bírom… - suttogta bele a levegőbe. Nem tudtam, hallott-e egyáltalán, és hozzám szól-e.

- Eleanor… - lehelte, de én mégis megértettem. A dühöm azonnal elszállt, már csak az érdekelt, hogy mi történik vele. A kezemmel óvatosan végigsimítottam a hasát – a folt szinte égetett, mintha a vére forrna alatta.

Végigperegtek az agyamban a lehetőségek – amit Katherine belé döfött, nem lehetett közönséges karó. Visszaidéztem, milyen furcsa volt, mintha valamilyen folyadéktól lenne sötét a vége. Méreg lehetett... Damien!

- Itt vagyok – suttogtam tehetetlenül, az arcát simogatva. Meg kell találnom Damient, és megszerezni tőle az ellenszérumot.

- Eleanor… - suttogta újra Damon, és megrebbent a szeme. Beledőlt a tenyerembe, és hagyta, hogy újra és újra végigsimítsak rajta.


11 megjegyzés:

  1. Jaj, szegény Damon! Remélem, hogy jobban lesz! Eleanor vajon melyiküket szereti jobban? Remélem, hogy Damont választja és nem Jeremyt, bár Jer is cuki, de mégsem egy Damon Salvatore! Csak nem valami vérfarkas nyál, vagy ilyesmi volt azon a karón? Siess a kövivel, mert nagyon izgat a folytatás!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól írsz!

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Szerintem tévedsz az értékeiddel kapcsolatban, nem értem, miért gondolod, hogy nem igazán jó fejezet, mert az! Talán a legjobb, végre Damon felől is látok több érzelmet, na nem mintha máskor nem, de most olyan feltűnő volt, hogy mondhatni féltékeny!
    Lehet csak nekem tűnt annak a pillanatnyi sértődöttsége Eleanor irányában, de ez egész biztos állítás felőlem! :)
    Szóval nagyon tetszett, csak így tovább!
    Várom a folytatást!
    xx.

    VálaszTörlés
  4. jézusommm:D:D rohadt jó mint mindig:) hamar folytasd:D:D Puszii

    VálaszTörlés
  5. szia!
    Mar regota olvasom a blogodat de csak most irok eloszor...de nem utoljara :)
    A reszben annyira intenziven irod le az erzelmeket hogy meg neha a gyomrom is gorcsbe ugrik xd
    Ez az elso damonos blog amit olvasok es imadom :D
    Ne becsuld le magad mert hatalmas tehetseg vagy nem hiszem hogy mas kepes lenne ennyi erzelem kifejezesere
    Mobilrol irok ezert nincsenek ekezetek de remelem ertheto amit irok.
    Remelem minnel hamarabb hozod az uj reszt mert piszkosul jo :D
    Ja es Team Damon (L)
    Puszy Lotty

    VálaszTörlés
  6. OMFG! Baromi jó lett! Szegény Damon! Remélem Eleanor vele marad!
    pussz

    VálaszTörlés
  7. Először is: nem kell alábecsülni magadat! :D
    Másodszor: imádtam ezt a részt. Komolyan mondom, a fanficed hatására kezdek átpártolni Team Jeremy-ből -> Team Damonba, pedig a TVDből eddig Jer volt a nagy szerelmem :D De mind1, imádom Damont is <3
    Szegény Damon :( Folyamatosan csak szenved-szenved és szenved :(
    De ettől függetlenül imádtam a részt :D <3

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Leírhatatlanul jó lett a fejezet. Remélem, hamar hozod a folytatás.
    Szia

    VálaszTörlés
  9. Szia! Kaptam egy díjat, amit azoknak kell továbbküldeni, akiknek a történetét szívesen olvasnom. Nos, ez a te blogodddal így van, szóval a www.amariahopeforbes.blogspot.com – on megtalálod a szabályokat és a díjat. Csók: Emma115

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Én nem rég találtam rád.De nagyon tetszik a történeted.Ami padig a fejezetet illeti az is nagyon tetszik.Szegény Damon mindig ő húzza a rövidebbet.Mindenesetre remélem, hogy minden rendben lesz:)
    Üdv:
    Zsófi

    VálaszTörlés
  11. Sziia! (nem komi) Hanem díj www.lilibellairasai.blogspot.com nagyon tetszik az oldalas és gondoltam neked is tovább küldöm a díjat!

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)