2011. június 15., szerda

Magyarázkodás

Sziasztok,

Eddig is gondoltam rá, hogy megosztom veletek, miért is csúszik olykor-olykor sokat egy rész, de Ginda chatbejegyzése vitt rá. Ezt írta:
"Ginda: mostanában elég gyakran húzod a fejezeteket... ha nincs kedved írni akkor inkább mondd meg őszintén, és ne kifogásokkal gyere."
Félre ne értsetek, és te sem Ginda, nem azért rakom ezt most ki, hogy nyilvánosan rád uszítsam az olvasókat, sőt, mindenkit megkérek, hogy ne legyen ebből probléma! Sok blogoldalt láttam már, ahol az olvasók egymásnak estek egy-egy ilyen őszinte megszólalás miatt, és nem szeretném, ha itt is ez lenne. :)
Szóval, elsősorban Ginda, neked írom: részben talán igazad van, de nagyrészt nem. Mostanában tényleg csúsznak a részek, de a kifogások igazak. A bonyolult családi háttér megvan. Jelenleg próbálom elintézni, hogy a nagymamám elköltözhessen az apámtól, és ez tizenhét éves fejjel még akkor sem a legkönnyebb, ha az anyukám mindenben segít. Dolgozik, nem tud mindent elintézni, így én járok be az öregotthonba, és beszélek mindennap az ingatlanossal is. Többet nem akarok írni, így is rosszul érzem magam, hogy ilyenekkel traktállak titeket, de sajnos kihat a mindennapjaimra, ezáltal az írásra is. Na meg azt se akarom, hogy sajnáljatok, és azt is tudom, hogy másoknak is vannak problémái, talán komolyabbak is.
Ezt leszámítva esténként tudnék írni, de mostanában beindult körülöttem az élet: bulizni járok, vagy koncertekre, és egy srác is felbukkant az életemben az elmúlt napokban. A maradék estéken meg alszom, hogy bírjam az iramot.
DE! Ezt leszámítva eszembe sem jutott, hogy csak így abbahagyjam a blogot. Lehet, hogy már sejtettétek páran, nem tudom, de mindössze hét fejezet van vissza a végéig, az 50. résznél megállok. Ezt már jóval hamarabb kiszámoltam, mint hogy mindezek történtek volna. Egyszerűen nem tudom tovább bonyolítani a szálakat, úgy, hogy még érhető és élvezhető is legyen. De a maradék hét részt mindenképp megírom, és arról szó sincs, hogy csak amolyan "nesze, örüljetek neki" módon. Még mindig imádok írni, és titeket is! A 43. rész vasárnap felkerül, még ma elkezdem írni, hogy mindenképp kész legyek vele.
Köszönöm, hogy végigolvastátok, és megértitek, vasárnap találkozunk! :)
Kata

Frissítés: tudom, utáltok, én is magam. Eltüntettem az eredeti 43. részt, csak a vázlat maradt meg, és újra kell írnom. Ma este mindenképp fent lesz, és ez teljesen biztos, már ha még tudtok nekem hinni... :(

3 megjegyzés:

  1. Szia Kata!
    Én teljesen megértelek. :)
    Én várok a részre, addig amíg nem jön. :)
    Te sem tehetsz arról, hogy a Nagymamádnak segitened kell. De szerintem ez jó dolog, és nem valami lusta, amit nem néznék/néznénk el! :)
    Sok szerencsét mindenhez! :)
    xx. V.

    VálaszTörlés
  2. Szia!!!
    Egyetértek Valerie-val, türelmesen várunk az fejezetekre!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Pontosan igaza van Valerie-nek, szóval megértünk:)
    puszi.

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)