2010. május 27., csütörtök

Előzetes

Sziasztok,
Nem szeretnék sokat írni arról, miért kezdek bele ebbe a történetbe.
Beteg voltam egész héten. Nem mehettem sehova, és már majd' belehaltam az unalomba, amikor Delirium (Won't you die tonight for love?; P.S.: I'm still not over you c. blogok írója, egyik legrégebbi barátnőm) elkezdett áradozni a The vampire diaries-ről. Mivel nem volt jobb dolgom, belenéztem... és végül 15 óra után álltam fel, miután végignéztem a 22 részt. És mivel rendelkezem némi írói vénával, egyből beindult a fantáziám... és így lett ez a blog :).

Az első részt reményeim szerint ma teszem fel - ha sikerül megírnom még ma a harmadikat. Nem akarok kifogyni a részekből, mert ha beüt a mennykő, nem akarlak titeket részek nélkül hagyni. Valószínűleg az új részek hetente fognak jönni, hétvégén. Akkor van itthon nyugalom, csend, hogy tudjak írni. :)
Tudni kell rólam, hogy 12 éves korom óta írok blogokat - több-kevesebb sikerrel. Ám sosem voltam egy kitartó ember, úgyhogy a max. 20 fejezet volt. Nagyon remélem, hogy itt tovább fog tartani a lelkesedésem (na meg persze a tiétek is :).
A szereplők képeit már feltettem. Eleanor arcát nagyon sokáig kerestem, egy lányt sem találtam elég átlagosnak, de szépnek ahhoz, hogy tökéletes legyen Eleanor bonyolult jelleméhez... végül Ashley Greene arcában megtaláltam. De csak az arcát kölcsönöztem Eleanornak, nem a jellemét. :)
A blog címe a The Pretty Reckless - Make me wanna die c. számából jött. Magyarul ennyit tesz: Kóstolj belém, idd meg a lelkem - mutasd meg azokat a dolgokat, amiket nem szabadna tudnom...
Általában zenére írom a részeket, úgyhogy majd megosztom veletek, mit ajánlok aláfestő zenének.

A ma esti viszonlátás reményében
Kata

PS.: a fejléc nem végleges... nem a legjobb, kissé pixeles, bár a lényeg rajta van. :)

1 megjegyzés:

  1. Már végigolvastam a blogot(amúgy a Merengőn találtam xD),és úgy gondoltam,a történet "alapkövéhez" rakok egy kritikák,ha már úgy sincs itt.Szóval én személy szerint imádom,végre egy színvonalas,nem sok magyar TVD ficet lehet manapság találni,hát még jól megírtat..!Tehát őszinte tiszteletem és csodálatom a kitartásodért,az ötletekért,a szereplők profi kidolgozásáért,az aláfestő zenékért (Tudod-e,hogy a "főcímdal" Make me wanna die már jó ideje a csengőhangom? ;D),meg egyáltalán hogy zenére tudsz írni (Megpróbáltam,szörnyű nehéz!-legalábbis nekem),és még rengeteg dolog,amit most nem írhatok le :( Érdekes még,hogy Ashley Greene lett Eleanor arca - mert én is valahogy így képzeltem el!Az első képen kicsit Ninás,de a történetben nem találok semmi hasonlóságot a két karakter között,ami még egy pirospont.Jajj, tényleg befogom,mert jövő évig írhatnám.Pussz!
    U.i.:És csak tudd,ezentúl gyakran benézek ide! :P (ezt remélem,nagyoooon gonosz fenyegetésnek vetted :D)

    VálaszTörlés

Nagyon kíváncsi vagyok az őszinte véleményetekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat! ;)
Ha esetleg nem szeretnéd itt megosztani az észrevételeidet, akkor a thevampirediarieskata@gmail.com címen elérsz :)